Platformę PRACOWNIA LOGOPEDY+ tworzymy we współpracy z najwybitniejszymi ekspertami. Sprawdź kto tworzy dla Ciebie materiały.
dr Ewa Jeżewska-Krasnodębska
Neurologopeda, pedagog specjalny, neuroterapeuta Biofeedback, specjalista w zakresie zaburzeń komunikacji w mowie i piśmie u dzieci i dorosłych. Wykładowca i prowadzi liczna szkolenia. Autorka publikacji i kilkudziesięciu artykułów z zakresu logopedii. Założycielka i opiekun merytoryczny Centrum Terapii Dziecka w Warszawie i Otwocku.
dr hab. prof. UP Marta Korendo
Filolog polski, logopeda i neurologopeda, profesor krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego. Prowadzi diagnozę i terapię dzieci z różnymi zaburzeniami komunikacji językowej – autystycznych, z zespołem Aspergera, z zespołem Downa, alalią, afazją dziecięcą, dyslektycznych i niesłyszących. Jest autorką ponad 40 artykułów opisujących problemy komunikacyjne oraz ich przyczyny i sposoby terapii, a także kilku monografii.
dr Karina Szafrańska
Nuerologopeda, wykładowca akademicki. Prowadzi zajęcia z emisji głosu, nauczyciel wymowy scenicznej, terapeuta niepłynności mowy. Od ponad 10 lat organizuje turnusy terapeutyczne dla osób jąkających się. Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Ad Verbum Centrum Terapii Mowy i Dysleksji w Warszawie.
dr Anna Walencik-Topiłko
Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Gdańskiego, kierownik Podyplomowych Studiów Emisji i Higieny Głosu UG. Jest polonistką, językoznawcą, logopedą (specjalizacje: neurologopedia, logorytmika, emisja głosu). Autorka licznych publikacji naukowych, a także współautorka podręczników akademickich z logopedii i neurologopedii. Autorka książki „Głos jako narzędzie” oraz multimedialnych programów terapeutycznych.
Marta Baj-Lieder
Logopeda wczesnej interwencji, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta karmienia, instruktor masażu Shantala, pedagog. Jest autorką książek „Barwy świata", „Kręć się, biegaj, baw się z nami", „Dzieciaki naśladują zwierzaki" oraz „Boję się owoców". Prowadzi Centrum Terapii Logop w Gdańsku oraz współprowadzi Szkołę Terapii Karmienia „Od pestki do ogryzka" w Gdańsku i Warszawie.
Jarosław Krasnodębski
Pedagog specjalny, logopeda dyplomowany, nauczyciel terapii pedagogicznej, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta integracji odruchów INPP, neuroterapeuta Biofeedback. Prowadzi praktykę w zakresie diagnozy i terapii zaburzeń rozwojowych u dzieci, szkolenia i wykłady z zakresu logopedii, pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, dojrzałości szkolnej, autyzmu, dysleksji.
Ewa Małachowska
Logopeda, neurologopeda, logorytmik, glottodydaktyk, nauczyciel dyplomowany, ekspert MEN, posiada certyfikat zawodowy logopedy. Pracuje w zespole diagnostycznym w poradni dla osób z autyzmem w Warszawie, ponadto prowadzi zajęcia ze studentami na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Współpracuje z ośrodkami doskonalenia nauczycieli, prowadząc kursy i warsztaty logopedyczne. Pełni funkcję Przewodniczącej Polskiego Związku Logopedów.
Malwina Wilczyńska
Absolwentka logopedii i filologii polskiej, wykładowca. Specjalizuje się w zakresie kultury języka polskiego, retoryki, emisji i higieny głosu. Prowadzi zajęcia z zakresu dykcji, emisji i higieny głosu, terapię indywidualną i grupową dzieci i młodzieży, a także terapię osób dorosłych zmagających się z chorobami neurologicznymi. Autorka licznych artykułów i materiałów merytorycznych, prowadzi szkolenia i warsztaty.
Anna Parakiewicz
Pedagog specjalny, specjalista wczesnej interwencji i terapii pedagogicznej, terapeuta i wykładowca Integracji Sensorycznej, trener TUS.
Anna Tońska-Szyfelbein
Neurologopeda, logopeda wczesnej interwencji, terapeuta SI, terapeuta dysleksji, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie terapeutyczne. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej. Właściciel i terapeuta w LOGO-PED. Centrum Neurologopedyczno-Terapeutycznego w Gdańsku. Autorka scenariusza do komputerowego programu multimedialnego „Eduterapeutica Logopedia”. Autorka 14 publikacji książkowych, wydanych nakładem wydawnictwa Harmonia z zakresu terapii opóźnionego rozwoju mowy, afazji, terapii dysleksji, zawierających ćwiczenia usprawniające koncentrację, percepcję słuchową. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z afazją, opóźnionym rozwojem mowy, z dziećmi w spektrum autyzmu, osobami z zaburzeniami motorycznymi jamy ustnej, jak również z dziećmi z ryzykiem dysleksji oraz dysleksją.